lørdag den 12. november 2011

Min strikkeuge

Så fik jeg endelig oprettet den blog, jeg længe har haft i tankerne.
Jeg er blevet meget inspireret af alle de skønne strikkeblogs, jeg har snuset til.
Min uge har været fyldt med dejlige strikkeoplevelser.
Søndag var jeg til foredrag og efterfølgende workshop med Christel Seyfarth i Uldstedet.
Meget spændende - flotte inspirationer og billeder. Mon alle mine rester kan blive til noget en dag?
Onsdag var jeg i strikkecafe´ hos Ninettes garncafe´i Frederikssund. Det er altid sjovt og energi givende, at være sammen med en masse strikkeentusiaster.
I dag har jeg været et smut i http://www.butikkenpaalandet.dk/ og shoppe lidt hos Louise, så er weekenden redet :-)

På pindende har jeg i øjeblikket gang i 2 projekter:

Regnvejrsdag - af Annette Danielsen " Strik en stund"

samt Cape´ fra Helga Isagers "Strikketøj"

2 kommentarer:

  1. Hej Pernille. Kan godt forstå at en tur på landet kan redde din dag. Sådan har jeg det også hver gang jeg har været der. Dejlige projekter du har gang i:-)

    SvarSlet