søndag den 11. december 2011

Decemberstatus

Så blev Helga Isagers cape´ til min ældste datter færdig.
Den har været LANG tid undervejs pga mønstret har været hårdt for hænderne og samtidig tungt at sidde med til sidst - men nu er den endelig klar til at blive taget i brug og heldigvis svarer den til forventningerne.

Faktaboks:
Model:  Helga Isagers cape´fra bogen "Strikketøj"
Garn: Drops Alpaca
Forbug: 600 g







Er også godt i gang med Regnvejrsdag - af Annette Danielsen. Var egentlig helt færdig, men da jeg skulle prøve kjolen, inden jeg syede ærmer i, syntes jeg modellen var for kort. Så op igen til under ærmegab, nu venter den på at blive forlænget ca 8 cm, før jeg føler mig godt tilpas i modellen.


Sidst men ikke mindst er jeg gået i gang med en lille ekstra julegave til min svigermor. En Mary hue i restegarn.






Til sidst vil jeg sige hjerteligt velkommen til mine faste læsere af min nye blog - dejligt I vil kigge med og komme med små kommentarer.

God 3. søndag i advent til alle :-)













2 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode ting du er i gan med. Regnvejrsdagen ser rigtig lækker ud, og godt du opdagede at den var for kort inden du strikkede ærmer på. Smuk poncho :-) - god søndag til dig også.

    SvarSlet
  2. Dejlige ting Pernille:-) Rigtig god adventssøndag til dig:-)

    SvarSlet