tirsdag den 20. december 2011

Næsten juleklar

Så blev den lille ekstra julegave til min svigermor klar ( hun læser helt sikkert ikke med på denne blog, så det er fortsat en overraskelse).
Faktaboks:
Huen:  Model Mary Hue (fra ugeblad for et par år siden)
Garn:  ca 75 g Tweed - farve 416 (BC Garn udsalg for et par år siden)
Pinde: nr 6
En model jeg har strikket adskillige gange, sidder super godt.

Halvvanter: Opskrift fra Hendes Verden tillæg 41/2010
Garn: ca 50 g Tweed
Pinde: nr 6
Vanter er tilpasset pinde 6 - dvs 35 m i alt


Jeg har netop modtaget en ekstra lille julegave til mig selv med posten, blev fristet af disser 2 sjove ting på nettet:

En garnfidus fra http://www.geilsk.dk/
Den glæder jeg mig til at tage i brug, så garnet bliver på sin plads.

Endvidere en kalender fra Isager med 12 små søde opskrifter i - blev fristet på http://www.sommerfuglen.dk/







Så er jeg ved at være klar til jul - alle gaver er i hus, småkagerne bagt, træet købt (dog ikke pyntet) - om 3 dage har jeg en tiltrængt juleferie - jeg glæder mig til at være sammen med hele familien og forhåbentlig også tid til lidt afslapning med strikketøjet.
God jul til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar