onsdag den 4. januar 2012

Regnvejrsdag

Så blev jeg endelig færdig med " Regnvejrsdag". Den lever op til vejret udenfor i dag :-)
Den er blevet helt som jeg gerne ville have den - og skal nok blive flittigt brugt. Men har også været længe undervejs - startede i oktober, men der har jo også sneget sig lidt projekter ind imellem.


Faktaboks:
Model: Regnvejrsdag fra bogen "Strik en stund" af Annette Danielsen
Garn: New Zealand lammeuld 300 gr farve mørk grå
Pinde: Nr 3






Nu er jeg gået i gang med "Skulderblad" fra Geilsk. Jeg købte garn og opskrift på Fanø i september hos Tante Grøn, der havde den færdige model hængende lige i yndlingsfarven - så kunne jeg jo ikke gå forbi :-)
Det er sjovt at strikke.

Det bliver strikket i Geilsk Tweed på pinde 4 - dejligt

6 kommentarer:

  1. Hvor er din regnvejrsdag blevet god. Tillykke med den. Glæder mig til at se din færdige model fra Bente Geil. Jeg strikker "Overtræk" i tweed på pinde 4:-) -også købt hos tante grøn på Fanø.

    SvarSlet
  2. hej Pernille
    tillykke med 'Regnvejrsdag'.
    Din blog ser spændende ud - den glæder jeg mig til at følge :o)
    mvh Mona

    SvarSlet
  3. Det er en fantastisk flot Regnvejrsdag, du har produceret - og den ser ud til at klæde dig rigtig, rigtig godt.
    Skønt at se.

    SvarSlet
  4. Din Regnvejrsdag er superflot!

    Jeg er helt vild med modellen og vil også gerne selv strikke den, men jeg er nu for tyk til at kunne gå med den kjole - så der skal nogle kilo af før den kommer på pindene her.

    Vi er vist kommet lige langt på Skulderblad - i hver vores yndlingsfarve :-)

    SvarSlet
  5. Hvor lækkert at se nogle færdige resultater! Det inspirerer mig til at gøre nogle af alle mine projekter færdige!

    Dit resultat er superflot! :) Sådan en gad jeg også godt have!

    God weekend!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  6. Dejligt sjal, strikkede det i min sommerferie. Flot farve du har valgt, mit var i mørk lilla fra Geilsk. Glæder mig til at se det færdigt.

    SvarSlet