fredag den 3. februar 2012

Skulderblad og ventetid

Mit skulderblad blev færdigt for en uge siden, men har ligget og ventet på jeg fik taget mig sammen til at hæfte ender og vaske det. I går lykkedes det så, og jeg er rigtig glad for at have det på, dejligt behageligt garn.
Billedkvaliteten er ikke den bedste i øjeblikket, det er for koldt at gå i haven og tage billede :-)

Faktaboks:
Model: Skulderblad fra Geilsk
Garnforbrug: ca 200 gr Geilsk Tweed farve grøn
Pinde. str 4
Nem og sjov at strikke.




Jeg venter spændt på at det skal blive onsdag - har været heldig at få billet til Bird Workshop i Sommefuglen med Helga Isager - det bliver så spændende at se den nye bog

Nu vil jeg først nyde en dejlig week-end - skal hjælpe min ældste datter med flytning - men mon ikke også der bliver tid til at strikke et par pinde på min Paula poncho, som nærmer sig sin afslutning.


Rigtig god week-end til jer alle i blogland

2 kommentarer:

  1. Det er blevet et meget smukt skulderblad. Tillykke med det :o)
    og ja - alt for koldt til udendørs fotograferien
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er dit Skulderblad blevet fint! Dejligt at have nu hvor det er koldt og halsen og skuldrene gerne vil have lidt ekstra varme!

    Mit ligger lidt for stille........håber dog jeg får taget mig sammen til at komme videre med det snart!!

    Glæder mig til at se din Paula, som jo også er en skøn sag her om vinteren!

    SvarSlet