torsdag den 22. marts 2012

workshop og inspiration

Jeg var til en meget inspirerende workshop med Annette Danielsen hos Sommerfuglen i forbindelse med udgivelsen af hendes nye bog "Sommerstrik". Hold da op hvor er hun spændende at høre - jeg er vild med hendes modeller - og når man samtidig kan prøve modellerne, kan man jo ikke andet en blive fristet.
Jeg har straks fået udvidet to do listen med mindst 2 modeller - "Sommerkys" og "Vandspejl".
Har allerede fået lavet strikkeprøve og slået op til skulder på "Sommerkysset" - jeg kan jo slet ikke vente, når først tanken er der.
Kender I det ? Svært at falde i søvn efter sådan en inspirende aften, når projekterne fylder tankerne. Skønt :-)
Jeg har valgt at kombinere Duo garn fra lageret i farve 526 med en nyindkøbt Isager Alpaca 1 farve 61.
Skønne farver i tynd uld til en frossenpind

2 kommentarer:

  1. Du siger noget - måske skulle jeg se mere på det sommerkys - har faktisk noget garn liggende lige præcis foran min computer, som kan bruges.
    Ellers er det vandspejlet, der har fænget mest hos mig, jeg går i øjeblikket og overvejer, hvad garn jeg vil strikke den i, for strikke den, det vil jeg.
    God fornøjelse til dig med de to projekter.

    SvarSlet
  2. Lyder til at have været en skøn aften!!!

    Jeg har endnu ikke AD´s sommerhæfte, men har set billeder af modellerne på nettet - Sommerkys er skøn; jeg må have købt det hæfte og igang!!!

    Rigtig god fornøjelse med den!!

    SvarSlet