mandag den 11. juni 2012

Gåseøje og strikketræf

Så blev jeg færdig med gåseøje af Annette Danielsen, nu venter jeg bare på lidt mere varme, så den kan nydes, men den er nu også anvendelig med en t-shirt under.
Jeg er rigtig glad for farven - garnet er købt hos Louise i www.butikkenpalandet.dk - i en strikkecafe´, hvor hun havde haft oprydningssalg - dejligt at være heldig.
 
Faktaboks:
Garn: "Cotton BabyPrint" fra Gepard - 200 g
Pinde. nr 3
Opskrift: " Gåseøje" fra Annette Danielsens bog " Sommerstrik

Nu er jeg ved at hækle sidste omgang på en gimpet møbiusring til min mor.
Jeg bliver jo nødt til at færdiggøre lidt inden jeg går i gang med nye ting :-)
Jeg var sammen med en kollega til strikketræf hos http://karen-ditte.blogspot.dk/ i går. Der deltog ca 20-25 aktive strikkere - det var rigtigt inspirerende - ja selvfølgelig endte det med en masse nye ideer.
Jeg fik da også købt lidt højlandsgarn med hjem - så nu kribler det i fingrene at afprøve - men jeg prøver at være standhaftig :-)
Tusind tak til Karen-Ditte for et godt arrangement -  En strikke velkomsthilsen lige fra indkørslen var forberedt :-)


















4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot din gåseøje. Flot model og farve, som klæder dig rigig godt.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot gåseøje ! har selv kigget på modellen - fristende :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Den er så fin, den gåseøje, og den klæder dig altså ret godt også med t-shirt indenunder.
    Godt at det blev et dejligt træf hos Karen-Ditte. Jeg skulle faktisk have været med, men måtte tage på arbejde i stedet for.
    Det var rigtig ærgerligt, men måske også lidt godt for pengepungen. Jeg elsker det højlandsgarn, og kunne have båret store poser hjem (selv om jeg slet ikke mangler).

    SvarSlet
  4. Din Gåseøje er rigtig fin. Dejlig farve du har valgt og ja, den er jo lige så anvendelig med en bluse under - så den kan vel betegnes som et helårs-hit :-)

    SvarSlet