søndag den 2. september 2012

Pakkeleg


Jeg har deltaget i pakkeleg på Gitte Blinkildes kreative blog www.gitteblinkilde.blogspot.dk
og var så heldig at være blandt de heldige modtagere :-)
I går bankede posten på min dør med en pakke, hvor der var en meget sød hilsen fra Gitte og en dejlig strikkekurv, som nok skal blive brugt flittigt. Herudover et lille stofhjerte med broderet muffin - som nu pynter i mit køkken og tilsidst et lille sommerfugle motiv.
Det er altid dejligt at modtage gaver. Men også dejligt at give :-)

Så jeg er selvfølgelig med på at:

Legen skal køre videre.

De første 2 som kommentere mit indlæg er deltager og modtager en pakke fra mig. (Åh, jeg elsker også selv at give pakker :))

Derefter sendes en pakke retur til mig :-)
Tilsidst skal i fortsætte legen på jeres egen blog.

Ialt 3 pakker gives og modtages.

Hvem er frisk ?

1 kommentar:

  1. Tak for din fine pakke jeg lægger foto ind på min blog en af dagene .-)

    SvarSlet