torsdag den 20. september 2012

Strikke foredrag - cafe´og Ipad

I søndags var jeg til strikkeforedrag med Lene Holme Samsøe arrangeret af Uldstedet - jeg havde håbet hendes nye bog var tilgængelig, men den må jeg vente lidt i spænding på endnu :-)
Vi fik i stedet lov at se og prøve nogle af de nye modeller - der er da et par stykker, der er sat på ønskelisten.
Vi skulle strikke en hue - på pinde 10 - uha ikke lige min yndlings strikkepinde størrelse.
Nå men der kom da en hue ud af det alligevel:

tvivlsom klædelig
Faktaboks:
NAJA flettet hue af Lene Holme Samsøe
Garn: "Puno" fra Gepard 1 nøgle
Pinde: str 5 og 10









I dag fik jeg en Ipad af min søde mand - længe ønsket - nu kan jeg rigtigt blogge løs og finde masse inspiration samtidig med jeg hygger med familien. Dejligt - nu skal jeg bare finde ud af at bruge den også til at overføre billeder :-)
I går var jeg til strikkecafe´ i Ninettes garncafe´- rigtigt sjovt og hyggeligt - det er nogle skønne muntre damer at strikke med - de 3 timer flyver af sted. Jeg tror man kan blive afhængig :-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med iPad uha som jeg er glad for min. Den har erstattet aftenlæsningen. Nu smutter jeg i seng til de sene nyheder og kigger blog en lille halv times tid, total hygge.

    Fin hue

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  2. Det var ellers en flot hue, I fik strikket. På pind 10 er det ingen sag ;o)
    hyggeligt med strikkecafé.
    og den ipad er en fantastisk ting. tillykke med den :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Uha, uha, pind 10..... men okay, sålænge det er begrænset til en hue kunne jeg måske også klare mig igennem!

    Tillykke med iPad´en!!!

    SvarSlet