fredag den 7. december 2012

Snart jul

Jeg har nydt en uges ferie - rigtigt dejligt i december måned - med mulighed for både at hygge og forberede.
Når haven til og med er dækket af sne - så blir julestemningen hurtigt vakt.
Jeg har fået købt de fleste julegaver - pyntet op, lavet juledekorationer og i dag har jeg bagt småkager

Strikketøjet er kun blevet luftet om aftenen - specielt hurtigt til håndboldkampen i aftes :-) Godt der ikke er mønster i modellen.
Jeg er næsten færdig med skovtur - måtte pille nederste ribkant op igen - kjolen var for lårkort til mig  - så den er ved at blive gjort ca 10 cm længere.
Bagefter skal jeg i gang med lidt juleoverraskelser.



På søndag skal jeg i Tivoli sammen med min mor og søster og se Nøddeknækkeren. Min lille niece er med som balletbarn - så jeg glæder mig til at se hende - og samtidig opleve julestemningen  i stykket og Tivoli.
Rigtig god december til jer alle











2 kommentarer:

  1. Det er en af december måneds 'charmer' - at man kan hygge sådan :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Masser af hygge i december hører sig til. Glæder mig til at se din skovtur :)

    SvarSlet