mandag den 9. december 2013

Jule giveaway og Tara

Nu må det være min tur til at bortlodde en lille giveaway i anledning af julen.
Du kan vinde en bog, jeg har fået to af, og som jeg selv er rigtig glad for, nemlig " Mere feminin strik" af Lene Holme Samsøe samt en Geilsk Garnfidus.

 Betingelser som hos alle andre i blogland :-)

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar og fast læser
3 lodder for kommentar, fast læser og link hertil.


Vinderen trækkes 18/12 - så kan pakken måske næsten nå frem inden jul, til den heldige vinder :-)









Jeg har lige fået et lille hurtigt projekt færdig, nemlig Tara, et hæklet tørklæde med blondekant, netop fra den bog jeg havde i forvejen :-) Strikket af restegarn fra lageret. Jeg strikkede til et nøgle var brugt op, og begyndte så indtagninger igen

Jeg beklager den dårlige billedkvalitet, lyset er sparsomt en december eftermiddag.

Faktaboks:
Model: Tara, fra "Mere feminin strik" af Lene Holme Samsøe.
Garn: Babyalpaca fra "Lang yarns" farve 990, 100 gram.
Pinde:  Knitpro 4 mm

Det er dejligt blødt at have om halsen, så det er flittigt i brug.

5 kommentarer:

  1. Sikken skøn give-away. Jeg skynder mig straks at smide to lodder :o)

    SvarSlet
  2. Jeg tar gjerne 1 lodd. Flott premie og en fin blogg som jeg har fulgt lenge :) Ha en fin førjulstid, hilsen Beth

    SvarSlet
  3. Ser dejlig ud. Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, den må gerne lande i mon postkasse:)
      2 lodder til mig tak:)

      /Maja-Louise
      m-lhc@hotmail.com

      Slet