torsdag den 20. februar 2014

Amanda

Så blev min Amanda færdig, den er blevet helt som jeg vil have den, så den skal nok blive flittigt brugt.
Den har været sjov at strikke, en af den slags , hvor jeg liiige må have en mønsterbort mere ...



Faktaboks:
Mønster: Amanda af Lene Holme Samsøe , fra bogen "Mere feminin strik"
Garn: Hamelton tweed 1, fra BC garn, farve 15. 10 nøgler
Pinde: 4 1/2 samt 5 mm
Startet 9/1 og færdig 17/2 2014












Nu er jeg så gået i gang med det næste ønske på to do listen, selv om der fortsat er ufærdige projekter i strikkekurven, men den skulle jo nødig blive tom :-)
Det er Helga Isagers Kashmir jeg har på pindende, med lækkert garn fra Garnudsalg

Herudover har jeg en lille hurtig sag på pindende - en sweater i dobbelt mohair på pinde 8, designet af Ninette












8 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot din Amanda.
    Og enig! En strikkekurv må aldrig være tom:-)

    SvarSlet
  2. Skøn trøje. Jeg elsker at strikke aranmønster og din amanda er super flot

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare superflot, jeg kan godt forstå, hvis den bliver en yndlingstrøje.

    SvarSlet
  4. Din Amanda er bare blevet superflot. Sikken et skønt mønster !

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot:-) tillykke med den. Fantastisk farve også

    SvarSlet
  6. Tusind tak for alle roserne :-)

    SvarSlet