søndag den 9. marts 2014

Forårsstemning

Hvor har det været skønt forårsvejr denne weekend. Solen er nydt i fulde drag, i dag fik jeg efter en dejlig cykeltur nydt eftermiddagssolen på terrassen med strikketøjet og en god kop kaffe.

Kashmir skrider stille og roligt fremad, jeg glæder mig til at få den på, den virker rigtig lækker. Sjovt at se så anderledes den bliver afhængig af farvevalg .
Jeg fik selskab af Zille , mens kaffen og solen blev nydt :-)
Hun elsker at nyde solen i nærheden af os.

3 kommentarer:

  1. Nu kommer den gode årstid, hvor man kan sidde udenfor med sit strik. Allerede i den kommende uge bliver det varmere og solrigt, så i løbet af få måneder bliver det varmt og dejligt. God søndag til dig. Jeg glæder mig til at se din Kashmir.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en fantastisk søndag. Hvor ser den fin ud din Kashmir, du kan hvis bare glæde dig til at tage den i brug:-)

    SvarSlet
  3. Der er nu ikke meget bedre end de første dage ude med sol, strik og kaffe

    SvarSlet