søndag den 30. marts 2014

Kashmir

Så kom min version af Kashmir af pindene. Lige til det sidste har jeg været dybt bekymret for, om den var alt for stor, jeg følte, jeg strikkede et tæppe med ærmer.
Men min bekymring er gjort til skamme. Den er så lækker at have på, og sidder godt pga de stramme ærmer.
Den bliver et hit i garderoben.

Model: Kashmir Cardigan - fra amimono," the map collection", af Helga Isager
Garn: Blachill Højlandsuld fra Garnudsalg, i farverne:
Stubmark 300 gram - Kardemomme 100 gram -          
Pecannød 50 gram - Honning 50 gram - pandekage 50 g- Lyng 50 gram - Konkylie 50 gram samt
Rosa Mohairsilk 200 gram fra Garnudsalg
Pindestr 6 mm
Ny teknik: I-cord i kanter istedet den anvendte i opskriften, jeg fulgte vejledningen hos Liselotte.
Aflukning i halskanten blev hestetømmeaflukning, hvor jeg fandt god hjælp hos Påpinden




7 kommentarer:

  1. Den er bare så flot:-) Tillykke med den. Den sidder perfekt.

    SvarSlet
  2. Den er superfin. Ser varm og vamset ud.

    SvarSlet
  3. Utrolig smuk - og den klæder dig godt :o)

    SvarSlet
  4. Den er jo helt fantastisk til dig - godt dine bekymringer om størrelsen ikke holdt stik!!! Dejlige farver, du har strikket den i.

    SvarSlet
  5. Den ser rigtigt lækker ud - og ikke spor tæppeagtig ;-) Dejlige farver!

    SvarSlet
  6. Ja, den er da blevet rigtig lækker !

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet flot!! Flotte farver du har valgt!

    SvarSlet