søndag den 2. marts 2014

Ninettes sweater i dobbelt mohair


Så blev jeg færdig med en hurtig model, designet af Ninette. Den er strikket i 2 tråde mohair + uld fra Onion. Strikket på pinde 8 (ikke min favorit str , er mere til små pinde). Overgangen til ny farve strikkes med en tråd af hver farve, det giver en sjov effekt.
Mindste str var s/m, så jeg har slået 4 masker mindre op på for og bagstykke, og ellers fulgt opskriften.
Jeg havde problemer med at lukke løst nok af, men brugte så Jenys elastiske aflukning, set på www.paapinden.dk



3 kommentarer:

  1. Den er da bare flot. Deler helt din mening om store pinde, men nogen gange skal det til, og dette resultat taler jo for sig selv:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den lækker, den bliver god som overtøj her i foråret. Jeg er heller ikke vild med de tykke pinde, men ind imellem bliver man jo fristet af en flot trøje som denne.

    SvarSlet
  3. Den ser lækker ud - og dejlig farvesammensætning

    SvarSlet