tirsdag den 22. april 2014

Slægtningen

Så blev jeg færdig med slægtningen, en hurtig strikket model, som er perfekt TV strikketøj.
Modellen er str S/M, så for at få den i min størrelse har jeg ændret lidt i længden af ærmer - idet jeg kun tog ud 27 gange til raglan.
Garnet er fra lagerbeholdningen - skønt at få brugt lidt af dette en gang imellem :-)
Og ponchoen skal nok blive flittigt brugt, den er dejlig let at have på en kølig sommeraften.

Sommeraftener er da lige om hjørnet - det dejlige forårsvejr er nydt i stor stil i haven i påsken.
I dag har vi endda siddet ude og spist aftensmaden. Denne årstid er så skøn :-)



Faktaboks:
Opskrift: Slægtningen af Pia Hernø, fra Ravelry
Garn: Lucca fra BC garn (100 % merinould) farve 71 - forbrug 320 gram
Pinde str: 4 ½ mm

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er den lækker, sikke en skøn farve du har strikket den i. Jeg kan godt forestille mig, at den er helt perfekt til en kølig sommeraften. Det er en rigtig god model til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en perfekt model til dig og skøn farve du har fundet

    SvarSlet
  3. Denne er virkelig flot :) Ha en fin , hilsen Bethuke

    SvarSlet
  4. Den er så enkel og elegant :-) I passer perfekt sammen :-) Den bliver skøn at gå tur i en kølig sommeraften - eller bare når du sidder på terrassen :-)

    SvarSlet