mandag den 11. august 2014

Laura og Gug

Så er en dejlig sommerferie slut. Vi har holdt ferie i Danmark i år. Og nydt det i fulde drag i det skønne vejr.
En af målene for sommerens ture, var at få set Garnudsalgs butik i Gug.
Hvilken "slikbutik" at komme ind i - det var utrolig svært at vælge, men jeg fik da lidt med hjem :-)

Det er ikke det store jeg har fået strikket i sommer.
Denne lille sommersag er dog kommet af pindende.
Igen en model af Louise Harden i det lækreste hørgarn.

Faktaboks:
Design: Louise Harden (www.LouiseHarden.dk)
Garn: Laura Hør fra Karen Noe, 200 gram i farve 8
Pinde: 3 mm
Ændring: Jeg har taget mere ind i ærmer, på hver 4.pind istedet for hver 8.pind, for at få ærmet til at sidde tæt.





Indkøb fra Gug

10 kommentarer:

  1. Det er en rigtig sød model af Louise Harden. Virkelig smuk. Uld-bomuldsgarnet fra Garnudsalg bliver du sikkert glad for. Jeg har strikket nogle ting af det her i sommer - virkelig lækkert garn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Det er højlandsuld og mohair jeg har købt. Uld bomuldsgarnet har jeg tilgode :-)

      Slet
  2. Det er en virkelig skøn bluse du har begået - den kunne jeg godt finde på at lave også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) den er helt sikkert værd at strikke, en klassiker, som kan bruges til lidt af hvert

      Slet
  3. Rigtig sød model. Jge skal altså osse bare op og se til Garnudsalg engang. Men det er jo desværre ikke et sted man sådan lige kommer forbi når man som jeg bor "hernede" Godt der findes internet og postmand Per :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Det er helt sikkert en oplevelse, men jeg må nok også nøjes med posten - der er langt fra Nordsjælland.

      Slet
  4. Det er da en utrolig flot og enkel model - hvor er de ærmer blevet flotte :-) Du skulle være kommet forbi til en kop kaffe og have strikket lidt sammen med mig - jeg bor lige op ad bakkerne for Garnudsalg - så sku´ det være en anden gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det er da et godt tilbud :-)

      Slet
  5. Det er en meget sød bluse du har strikket.
    Hvad hedder den???

    SvarSlet
    Svar
    1. Den hedder "Laura " . Opskrift kan købes hos Louise Harden , se evt på hendes hjemmeside www.butikkenpalandet.dk .
      Hun er rigtig sød til at sende opskrift, hvis du ikke bor nær Roskilde - for så er et besøg i hendes butik bestemt værd at opleve :-)

      Slet