torsdag den 12. februar 2015

Grey Days

Endnu et af Louise Hardens design er kommet af pindene. Det er en skøn cardigan, med et smukt fletmønster på hele trøjen, og fine detaljer med indsatte lommer og kanter i en kontrastfarve .
Der hører også nederdel til, garnet er købt ind, så den kommer på pindene, når der er ledige nr 3 igen :-)

 Fakta:
Design: www.louiseharden.dk
Garn: 250 g grå shetlandsuld fra Karen Noe, samt 20 g rustrød shetlandsuld
Pinde: 3 mm
Ændringer:
Opskriften er str medium, og oprindelig strikket på pind 4 mm, jeg har strikket på pind 3, for at få den i min str

Absolut en favorit i garderobeskabet.


15 kommentarer:

  1. Hvor er den bare super super flot Pernille. Min nederdel er færdig, og jeg har lige slået op til ærmer til cardiganen. Håber snart vi ses til lidt strik igen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) , jeg håber også vi snart ses igen, det var hyggeligt at mødes i sommerfuglen

      Slet
  2. Altså hun kan bare noget, den Louise Harding - meget smuk og velsiddende model - og jeg kan forestille mig, at det bliver flot med nederdel til :-) Super fin detalje med den orange kant :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan hun helt sikkert, det er svært ikke at blive fristet hos hende :-)

      Slet
  3. Det er en rigtig sød cardigan. Sikken et flot mønster. Og så ser den ud til at have en fin pasform. Perfekt med den orange kant.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja fletmønstret hele vejen rundt, giver fin pasform

      Slet
  4. Den er bare rigtig flot.jeg kan dog ikke finde den i gray days.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) den er ikke fra bogen Grey Days , men en opskrift designet af Louise Harden, kan købes her: www.butikkenpalandet.dk.

      Slet
  5. Den er sat på min fødselsdagsønskeliste .. så må jeg håbe der er en der gir mig den ;o)

    SvarSlet
  6. wow hvor er den skøn - jeg er vild med snoninger :-) jeg kan også godt li hendes design, og den klæder dig bare godt :-)
    Tak for kommentar på min blog - jeg vil også glæde mig til at følge din ;-)

    SvarSlet