torsdag den 16. april 2015

Promenade og garnstatus

Så fik jeg strikket promenade sjalet færdig, det bliver til min mor, som fylder 80 år om 1 uge.
Det er strikket af rester, så jeg kom til at mangle lidt. Heldigvis gav min efterlysning på Ravelry gevinst.. Jeg fik tilsendt de manglende 50 gram. Tusind tak Ulla Holst :-)


I dag fik jeg brugt min fridag på at rydde op i mit garnlager. Et længe planlagt ønske. Uha da, jeg kommer vist ikke til at blive arbejdsløs foreløbig :-D
Jeg fik lagt alt ind i stash på Ravelry , håber det hjælper på overskueligheden :-) 

9 kommentarer:

  1. Sikken en flot gave at give - det er garanteret dejligt med et sjal til at varme, når man når så høj en alder ☺ tillykke med din mor ☺
    og tillykke med oprydningen - jeg har jo selv lige gjort det samme og det er altså dejligt at få det gjort ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , ja det er skønt med overblik over garnstatus :-)

      Slet
  2. Sikken en flot gave at give - det er garanteret dejligt med et sjal til at varme, når man når så høj en alder ☺ tillykke med din mor ☺
    og tillykke med oprydningen - jeg har jo selv lige gjort det samme og det er altså dejligt at få det gjort ☺

    SvarSlet
  3. Rigtig flot sjal og tillykke med din mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne - og velkommen til min blog :-)6

      Slet
  4. Det er utroligt flot - og en smuk gave til en 80 års dag .o) . Tillykke med din mor.

    SvarSlet
  5. Det er et flot sjal, mon ikke sådan en lækker gave falder i rigtig god jord.
    Dejligt med orden i garnbeholdningen - nu har du det fornemste overblik. Jeg har også lagt mit stash på Ravelry for nogle år siden, men fik aldrig fulgt op på det, desværre, så jeg skal vist begynde forfra. God weekend til dig.

    SvarSlet