torsdag den 29. oktober 2015

Grey Days nederdel

Nederdelen til min Grey Days cardigan , designet af Louise Harden, har været færdig et par uger, og er allerede blevet flittigt brugt.
Den har været skøn at strikke, jeg er vild med, når der sker noget på mange pinde, samtidig med Karen Noes shetlandsuld er skønt at have på pindene.
Et sæt der klart bliver et yndlings til vinter.

Fakta:
Mønster: Louise Harden
Garn: shetlandsuld fra Karen Noe - 180 g grå og ca 10 g brændt orange til kanter
Pinde: 4 mm

4 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt sæt Pernille. Et stort arbejde, men hold da op hvor det klæder dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot Pernille. Et super yndlingssæt:-)
    Håber snart vi ses hos Louise.

    SvarSlet
  3. Åh - hvor er det flot :-) Det er så fint med et helt sæt, men der er jo også anvendelsesmuligheder hver for sig med enten jakke eller nederdel :-) Jeg glæder mig til at strikke det - mit bliver marineblåt med lyseblå kant - jeg tror også det er god underholdning hele vejen - ligesom colorwork;-)

    SvarSlet
  4. Hold da op for et flot sæt ! hun kan noget med sine designs, Louise Harden. Og lækkert garn, du har valgt dertil. Det klæder dig fantastisk.

    SvarSlet