tirsdag den 20. oktober 2015

Sjal strik med Madam Munch

I går var jeg til et super spændende foredrag på biblioteket med Bodil Munch.
Hun fortalte meget inspirerende om hendes liv med strik og fik knækket koden til strik med magic loop for mig . Samtidig vakt min lyst til sjalstrik med flere farver... Måske Christel Seyfarths  flisesjal endelig kan vokse :-)
Lige nu øver jeg med rester fra lageret udfra Bodils vejledning og kan næsten ikke slippe det igen.
Hun gav også den gode ide til brug af appen JKnit HD Lite, den var installeret på min iPad , nu er den kommet i brug efter vejledning i hvordan jeg fik importeret mønstret.
En helt igennem lærerig aften. Dejligt

7 kommentarer:

  1. Dejligt at du er kommet godt i gang og kan bruge teknikerne.

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud 😀 Jeg har også installeret det program, men har aldrig fundet ud af hvordan man bruger det.

    SvarSlet
  3. Det er da en spændende lille begyndelse, du er i gang med der - sikke fine, sarte farver :-) Det er skønt, når man går klogere fra sådan et arrangement :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig spændende med den app. Hvad kan den ? kreere mønstre ? eller hjælpe en med at holde styr på det ? Bodil Munch er altid spændende og inspirerende :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kan hjælpe med at holde styr på hvor langt man er i et diagram eller mønster :-)

      Slet
  5. Åh det er dejligt med sådan et foredrag som inspirerer og får en godt i gang - glæder mig til at se dit sjal ;-)

    SvarSlet
  6. Det foredrag lyder som et must. Mon man kan være så heldig :-)
    Glæder mig til at følge dine sjaler.

    SvarSlet